ورود به سیستم

امروز می‌خواهم در مورد یکی از محبوب‌ترین افزونه پیامکی وردپرس و ووکامرس با شما صحبت کنیم و نحوه استفاده از افزونه ثبت نام و ورود با شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی در سایت وردپرس (یا ووکامرس) که به افزونه ثبت نام وردپرس با تایید پیامک معروف است، را به شما توضیح دهیم؛ بله ما می‌خواهیم در مورد افزونه پیامک محبوب دیجیت (DIGIT) و اتصال افزونه دیجیت به پنل اس ام اس با شما صحبت کنیم.

در مورد افزونه پیامک ووکامرس برای اطلاع رسانی پیامکی از سفارشات سایت و افزونه پیامک وردپرس برای خبرنامه به طور مفصل صحبت کرده‌ایم، پس خیلی سریع به سراغ افزونه دیجیت (WordPress Mobile Number Signup and Login) می‌رویم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر افزونه ارسال کدفعال سازی و احراز هویت شماره موبایل را در سایتمان فعال کنیم و از این به بعد به جای ثبت نام با ایمیل، کاربران سایت بتوانند از طریق وارد نمودن شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی (مانند فعال سازی اکانت تلگرام) در سایت ما عضو شوند.

 

ارسال پیامک کدفعال سازی با سرعت بالا برای ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس

افزونه دیجیت (DIGIT) برای ارسال کدفعال سازی

یکی از مشکلات وردپرس و فروشگاه‌ساز ووکامرس(Woocommerce) فیلد اجباری ایمیل در هنگام ثبت نام در سایت است، امروزه دیگر مانند گذشته مردم علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند و حتی خیلی از افراد ایمیل ندارند! یکی از دوستان من می‌گفت ایمیل برای زمان یاهو ۳۶۰ بود! در دنیای امروز به خصوص بعد از آمدن تلگرام و نحوه فعال سازی اکانت در تلگرام اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها ثبت نام با شماره موبایل را جایگزین ثبت نام ایمیل کردند و نرخ عضویت در سایت به شدت بالا رفت زیرا هر فردی با هر سطحی از دانش و معلومات که گوشی موبایل داشته باشد می‌تواند به‌راحتی با شماره موبایل در سایت شما ثبت نام کنند و دیگر نیازی به حفظ نام کاربری و یا وارد کردن ایمیل و یا تایید روی لینک ایمیل نیست!

ثبت نام در سایت به سادگی و فقط با وارد کردن یک شماره موبایل و وارد کردن یک کدفعال سازی انجام می شود!

یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی در افزونه دیجیت، کاربر فقط با شماره موبایل می‌تواند در سایت وردپرسی ثبت نام کند، حتی نیازی به ایجاد رمز عبور نیست و برای لاگین مجدد می‌تواند از طریق رمز عبور یک بار مصرف(OTP) پیامکی اقدام به لاگین نماید.

افزونه ثبت نام با مویایل (Digits) به‌ کاربر اجازه می‌دهد تا تنها با وارد کردن شمارۀ موبایل خود، وارد وب‌سایت شما شود. بررسی ایمیل دیگر ضرورتی ندارد. فقط پیامک کافی‌ است. در این دنیای پرشتاب، هیچ‌کس وقت نمی‌کند با استفاده از ایمیل سنتی وارد وب‌سایت شما شود زیرا باید مراحل زیادی را طی کند تا وارد حساب ایمیل خود بشود، روی لینک تأیید کلیک کند و ایمیل را تأیید نماید. حتی اگر کاربر همۀ این موارد را انجام دهد، باید رمز دسترسی به حساب خود را نیز به‌یاد بیاورد. اگر رمز عبور را فراموش کرده باشد، بار دیگر باید همۀ مراحل ورود به حساب را طی کند. فقط به‌خاطر همین نکته‌ها، وب‌سایت‌ها امروزه کاربران خود را از دست می‌دهند زیرا هیچ‌کس وقت انجام این کارها را ندارد.

نسخه اصلی افزونه در کدکنیون(codecanyon) و با نام Mobile Number Signup and Login می‌باشد و افزونه پیامکی دیجیت به‌صورت کامل با ریتون اس‌ام‌اس سازگار است، برای مشاهده نسخه اصلی افزونه اینجا کلیک کنید.

"با

 

امکانات افزونه پیامک Mobile Number Signup and Login

ثبت‌نام با شمارۀ تلفن همراه

به کاربران خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند تا تعداد ثبت‌نام شما بالا برود. کاربر خود را از زحمت ورود به حساب ایمیل، رها کنید تا محبور نشود برای تأیید هویت، وارد حساب ایمیل شود و سپس لینک تأیید را دنبال کند.

ورود به حساب بدون‌ نیاز به رمز عبور

در عصر اینترنت، هیچ کاربری نمی‌تواند همۀ رمزهای عبور که برای وب‌سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را در یاد نگه دارد. ورود به حساب کاربری را بدون نیاز به رمز عبور، امکان‌پذیر سازید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال می‌شود، وارد حساب خود شوید.
ورود به حساب بدون نیاز به ایمیل به کاربر خود اجازه دهید تا با شمارۀ موبایل وارد حساب خود شود. ایمیل‌های سنتی که برای ایجاد حساب به‌کار گرفته میشد را فراموش کنید.

سایر ویژگی های افزونه ثبت نام با مویایل Digit

• تنظیم دوبارۀ رمز عبور با رمز عبور یک بار مصرف

• ثبت‌نام با رمز عبور، ورود به‌حساب با کد عبور ت یک بار مصرف یا رمزعبور

• ثبت‌نام و ورود به‌حساب از‌ پیش تعیین‌شده

• کاربر می‌تواند پس از ورود به حساب از طریق تلفن همراه، ایمیل خود را به حساب اضافه کند

• کاربر می‌تواند با ایمیل ثبت نام کند و سپس شمارۀ موبایل خود را به حساب اضافه کند

• پشتیبانی کامل WooCommerce

خط خدماتی برای افزونه عضویت پیامکی در وردپرس

اگر می‌خواهید از افزونه پیامک دیجیت (WordPress Mobile Number Signup and Login) استفاده کنید دانستن این نکته از نان شب برایتان واجب تر است! زیرا اگر به آن بی‌توجهی کنید نرخ عضویت در سایت شما به‌شدت کم می‌شود و کاربرانتان از سایت شما ناراضی خواهند بود، تمام کاربرانی که با تبلیغ، سئو ،تولید محتوا و… به سمت سایت خودتان جذب کرده‌اید از دست میروند، بیایید ببینم خط خدماتی چیست و اگر پنل اس ام اس که استفاده می‌کنید خط خدماتی نداشته باشد چه اتفاقی برای وب‌سایت شما خواهد افتاد؟

حتما می‌دانید خیلی از افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند تا پیامک تبلیغاتی توسط اوپراتور برایشان ارسال نشود، تمامی خطوط موجود در پنل اس ام اس به‌صورت پیش‌فرض خطوط تبلیغاتی هستند و اگر کاربران سایت شما پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشند و شما از خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک کدفعال سازی استفاده نمایید، پیامک کدفعال سازی به دست کاربر شما نمی‌رسد (آن‌ها نمیدانند مشکل از کجاست و می‌گویند سایت شما خراب است) و در نهایت کاربرتان نمی‌تواند در سایت شما ثبت‌نام کند و سایت شما را رها می‌کند، دقت کردید؟ به‌همین راحتی یک بازدیدکننده، یک مشتری و… از دست رفت!

خط خدماتی چیست؟ خط خدماتی از نظر ظاهری شبیه به خطوط تبلیغاتی هستند که به اوپراتور تعهد داده می‌شود که از این خط پیامک تبلیغاتی ارسال نمی‌کنیم، حتما دیده‌اید حتی اگر پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده باشید باز پیامک‌های بانکی برای شما ارسال می‌شود.

شاید بگویید این که نکته ساده ای بود! مشکل اینجاست که اکثر سامانه پیامکی خط خدماتی ندارند و زمانی که سامانه پیامک خریداری می‌کنید به شما می‌گویند باید خط خدماتی اختصاصی تهیه نمایید و در این حالت اوپراتور از شما تعهد می‌گیرد که با این خط پیامک تبلیغاتی ارسال نمی‌کنید (تا اینجا کار مشکلی نیست) اما بابت تعهدی که به اوپراتور می‌دهید، اوپراتور بین ۵ تا ۵۰ میلیون تومان از شما سفته می‌گیرد و این کار را سخت می‌کند! و علاوه بر این موضوع دریافت خط خدماتی اختصاصی حدود یک ماه زمان می‌برد!

راه حل چیست؟ ما در ریتون اس‌ام‌اس یک خط خدماتی از اوپراتور تهیه کرده‌ایم این خط را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت سفته در اخیتار شما قرار می‌دهیم و این خط بلافاصله بعد از خرید پنل پیامکی فعال است و می‌توانید از این خط برای ارسال کدهای فعال سازی استفاده نمایید.(خط خدماتی بدون نیاز به سفته)
اگر نیاز به خط خدماتی اختصاصی داشتید میتوانید درخواست خط خدماتی اختصاصی را ارسال نمایید تا به صورت رایگان خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنیم اما برای دریافت خط خدماتی اختصاصی تعهندنامه و سفته الزمی است.

ما در فراز اس‌ام‌اس یک خط خدماتی از اوپراتور تهیه کرده‌ایم این خط را به‌صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت سفته در اخیتار شما قرار می‌دهیم و این خط بلافاصله بعد از خرید پنل پیامکی فعال است و می‌توانید از این خط برای ارسال کدهای فعال سازی استفاده نمایید.

خط خدماتی برای افزونه عضویت پیامکی در وردپرس

راهنمای اتصال وردپرس به پلاگین digit

ابتدا وارد سایت ریتون اس ام اس شوید و سامانه پیامکی مورد نظرتان بر اساس تعداد ارسال پیامک انتخاب نمایید > وارد سامانه پیامکی شوید و در بخش ارسال تیکت پشتیبانی درخواست لینک تهیه افزونه را ارسال نمایید بعد از تهیه پلاگین دیجیت و نصب افزونه احراز هویت روی سایت وردپرس > وارد بخش تنظیمات > digit > پیکربندی شوید.

• از سایت ریتون اس‌ام‌اس یک سامانه پیامکی برای اتصال به افزونه پیامک دیجیت (DIGIT) تهیه نمایید.
• انتخاب درگاه سامانه پیامک : RytonSMS
• نام کاربری : نام کاربری ورود به سامانه پیامک
• کلمه عبور : کلمه عبور ورود به سامانه پیامک
• خط ارسال کننده پیامک : ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ (این خط خدماتی بوده و به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند پیامک ارسال می‌شود)
• تیکت : ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی را فعال نمایید.
• در بخش SHOP NAME اسم برند و سایتتان را وارد نمایید.
• تقریبا کار تمام است با استفاده از شورت کدها و صفحه لاگین می‌توانید افزونه را تست نمایید.

 

 

سازگاری افزونه دیجیت با افزونه‌های محبوب وردپرس

• پشتیبانی کامل از وردپرس (wordpress)
• پشتیبانی کامل از فروشگاه‌ساز ووکامرس (woocommerce)
• پشتیبانی کامل بادی پرس (bodypress)
• پشتیبانی از بی بی پرس (BBpress)
• پشتیبانی از گرویتی فرم(gravityforms)
• پشتیبانی از ایزی دیجیتال دانلود(EDD)
• پشتیبانی از ویژوال کامپوزر

 

 

گرویتی فرم یا افزونه پیامک دیجیت؟

در بخش افزونه پیامک گرویتی فرم یکی از قابلیت‌های افزونه پیامک Gravityform را تایید شماره موبایل کاربران اعلام کردیم و حتی ویدیو آموزشی برای اسفاده از قابلیت ارسال پیامک اعتبارسنجی با گرویتی فرم را در اختیار کاربران ریتون اس‌ام‌اس قرار دادیم، اما برای ثبت نام و ورود پیشنهاد ما همچنان افزونه دیجیت است، زیرا در گرویتی فرم قابلیت غیرفعال سازی ایمیل وجود ندارد و کاربران زمان ثبت نام حتما می‌یایست فیلد ایمیل را تکمیل نمایید.

 

 

دانلود افزونه دیجیت(WordPress Mobile Number Signup and Login)

برای تهیه افزونه، بعد از خرید پنل پیامک از طریق تیکت پشتیبانی درخواست خرید افزونه را ارسال نمایید تا لینک خرید افزونه برای شما ارسال گردد. همین الان دست به کار شوید و پنل پیامکی را از ریتون اس‌ام‌اس تهیه کنید تا بتوانید از افزونه پیامکی دیجیت استفاده نمایید.

در صورتی که در نصب و فعال سازی پلاگین اعتبارسنجی با شماره موبایل (DIGIT) با مشکلی روبرو شدید می‌توانید در بخش نظرات این مقاله سوالتان را مطرح نمایید، کارشناسان ما بسیار سریع به سوال شما پاسخ می‌دهد.